

W 2016 roku we Wrocławiu działo się sporo. A to za naszą sprawą. Mieliśmy przyjemność współpracować przy wielu kulturalnych inicjatywach. Produkowaliśmy, projektowaliśmy identyfikacje wizualne, składaliśmy druki, a także prowadziliśmy bloga. A to wszystko dla Europejskiej Stolicy Kultury – nie będziemy ukrywać, jesteśmy lokalnymi patriotami!
Zorganizowaliśmy dwa duże wydarzenia: Przebudzenie oraz Flow. Opracowaliśmy nową identyfikację wizualną wydarzenia Całe lato we Wrocławiu. Zaplanowaliśmy i przeprowadziliśmy również wyróżniającą się kampanię Złota Jesień, która miała na celu podtrzymanie i zainteresowanie wrocławskimi wydarzeniami, wzmocnienie świadomości odbiorców przed zbliżającym się finałem projektu oraz zasygnalizowanie potencjału drzemiącego w języku i kulturze. Postawiliśmy na zinterpretowanie typowych jesiennych skojarzeń i frazeologizmów. Były więc żołędzie, kasztany, dzikie gęsi, dynie i kiszonki, kozaki z miasta i nawiązujące do jesiennej „lekomanii” pigułki z kulturą dostępne bez recepty.


