Miło jest poznać czasem kogoś nowego. A jeszcze milej jest poznać samego/samą siebie – na nowo. Stworzyliśmy strategię komunikacji marki UO – kluczowym elementem uczyniliśmy samopoznanie. Bo wszystko, czego się dowiadujesz i wszyscy, których poznajesz, pozwalają lepiej zrozumieć to, kim jesteś. Nowy wizerunek uczelni przypieczętowaliśmy świeżą kampanią rekrutacyjną, która podobno zrobiła takie wrażenie, że UOOOOO.
Podczas projektowania, skupiliśmy się na inicjałach UO. W przypadku litery „O” postawiliśmy na jej „otwarcie”. Symbolicznie sugerujemy gotowość do otwarcia się na nowe doświadczenia i eksplorowania terra incognita. Całość zgrabnie podbiliśmy kolorem żółtym – energetycznym, radosnym i pozytywnym, który nieczęsto występuje w identyfikacjach placówek edukacyjnych, dzięki czemu zyskujemy dodatkowe wyróżnienie.
„Mieć otwartą głowę” rozumiemy tu dwojako – z jednej strony to chęć poznania „innego”, z drugiej samopoznanie i zwrócenie się do wnętrza. Wycięty fragment litery stał się bazą do zaprojektowania znaków 12 wydziałów. Ufundował nam także pattern, spójnie spinający całość koncepcji.