
Hala Stulecia nie potrzebuje symbolu. Sama nim jest. To okrągłe zdanie łaskotało nas na końcu języka, kiedy zaczynaliśmy prace nad nowym wizerunkiem HS we Wrocławiu. Przeprowadziliśmy kompleksowy rebranding, tworząc pojemny, prosty i elastyczny system identyfikacji wizualnej. Zbudowaliśmy strategię komunikacji całego kompleksu Hali Stulecia, wdrożyliśmy nową stronę www, napisaliśmy obszerne teksty o historii i idei HS. Na koniec zaprojektowaliśmy materiały wychodzące – druki i pliki cyfrowe. Max Berg (projektant obiektu) byłby dumny.
WWW: www.halastulecia.pl



Podkreślając ikoniczność architektoniczną HS, postawiliśmy na wykorzystanie wordmarku w połączeniu z uproszczonymi symbolami lokalnej topografii. Sygnet Hali to tetrakonchos, czyli plan czterolistny. Kształty i ich modyfikacje – powielane, skalowane, układane w desenie – pozwoliły na przygotowywanie różnorodnych materiałów, w pełni dostosowanych do kontekstu i potrzeb. W scenariuszu koncepcji uwzględniliśmy przestrzeń na dalsze projektowe zwroty akcji. W komunikacji wizualnej postawiliśmy głównie na kolor niebieski, ale księga znaku zawiera także inne barwy i dopuszcza stosowanie palet spoza brandbooka – dla wygody, swobody i kreatywności projektantów.



