

Goethe-Institut jest instytutem kultury Republiki Federalnej Niemiec. Działa na całym świecie, promując znajomość języka niemieckiego i wspierając międzynarodową współpracę kulturalną. W ramach Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 Goethe-Institut z Krakowa stworzył unikalny projekt – Goethe-Institut Pop Up Pavillon, czyli przeszklony kontener, który stanął na pl. Nowy Targ we Wrocławiu. Przez 3 miesiące miejsce pełne było kulturalnych wydarzeń.

W konkursie na najlepsze koncepcje kreatywne promujące wydarzenie, do którego zaproszono kilka wrocławskich agencji, wygraliśmy w cuglach, rozpoczynając tym samym arcyciekawą i przyjemną współpracę z Goethe-Institut. Stworzyliśmy identyfikację wizualną wydarzenia, przygotowaliśmy materiały prasowe i zorganizowaliśmy konferencję. W eter poszły spoty radiowe, a w miejskiej przestrzeni zawisły plakaty, billboardy, citylighty i słupy reklamowe.


Odpowiadaliśmy za pełną obsługę medialną wydarzenia, obsługę fotograficzną i marketingową, napisaliśmy teksty na stronę www i FB. O Goethe-Institut Pop Up Pavillon ukazało się ponad 190 publikacji w prasie polskiej i zagranicznej. Ekwiwalent wyniósł ponad pół miliona polskich złotych. Jesteśmy w stałym kontakcie z przedstawicielami Goethe-Institut. Planujemy kolejne działania.