Dla Goethe-Institut Krakau przygotowaliśmy kompleksową kampanię zachęcającą do udziału w kursach języka niemieckiego – NIEMIECKI – JĘZYK NIEOBCY. Skąd wziął się pomysł? Od kombinowania przy słowie WIHAJSTER. Zastanawialiśmy się, co właściwie oznacza. Odkryliśmy, że w polszczyźnie funkcjonuje ponad 2000 wyrazów zapożyczonych z niemieckiego. I tak od słowa do słowa...
Nasze projekty zawisły w Krakowie m.in.: na słupach reklamowych, cityligtach, billboardach. Ruszyła kampania online. W ramach działań nakręciliśmy spot reklamowy, wykorzystywany w sieci i podczas promocji kursów. Niezłą frajdą było wymyślanie gadżetów, opartych – jak cała kampania – na sprytnym wykorzystaniu słów. Uszyliśmy portfeliki SZMAL, plecaki TORNISTER i ściereczki do ekranów GLANC. Powstał lunchbox PROWIANT, blok rysunkowy BLOK. I co najważniejsze – dzięki skuteczności kampanii zabrakło miejsc na kursach!