UNIWERSYTET OPOLSKI

Do takich projektów podchodzimy wzorowo przygotowani! Bo na Uniwersytecie Opolskim jesteś dla siebie – dla nikogo/niczego innego.

2021
uniwersytet

Uniwersytet Opolski
– tu wiedza nie jest
„dla nas”, lecz „o nas”

Do takich projektów podchodzimy wzorowo przygotowani! Bo na Uniwersytecie Opolskim jesteś dla siebie – dla nikogo/niczego innego. Stworzyliśmy strategię komunikacji marki UO – kluczowym elementem uczyniliśmy samopoznanie. Bo wszystko, czego się dowiadujesz i wszyscy, których poznajesz, pozwalają lepiej zrozumieć to, kim jesteś. Nowy wizerunek uczelni przypieczętowaliśmy świeżą kampanią rekrutacyjną, która podobno zrobiła takie wrażenie, że UOOOOO.

Uniwersytet Opolski – tu wiedza nie jest „dla nas”, lecz „o nas”

Do takich projektów podchodzimy wzorowo przygotowani! Bo na Uniwersytecie Opolskim jesteś dla siebie – dla nikogo/niczego innego. Stworzyliśmy strategię komunikacji marki UO – kluczowym elementem uczyniliśmy samopoznanie. Bo wszystko, czego się dowiadujesz i wszyscy, których poznajesz, pozwalają lepiej zrozumieć to, kim jesteś. Nowy wizerunek uczelni przypieczętowaliśmy świeżą kampanią rekrutacyjną, która podobno zrobiła takie wrażenie, że UOOOOO.

System identyfikacji wizualnej

Podczas projektowania, skupiliśmy się na inicjałach UO. W przypadku litery „O” postawiliśmy na jej „otwarcie”. Symbolicznie sugerujemy gotowość do otwarcia się na nowe doświadczenia i eksplorowania terra incognita. Całość zgrabnie podbiliśmy kolorem żółtym – energetycznym, radosnym i pozytywnym, który nieczęsto występuje w identyfikacjach placówek edukacyjnych, dzięki czemu zyskujemy dodatkowe wyróżnienie.

„Mieć otwartą głowę” rozumiemy tu dwojako – z jednej strony to chęć poznania „innego”, z drugiej samopoznanie i zwrócenie się do wnętrza. Wycięty fragment litery stał się bazą do zaprojektowania znaków 12 wydziałów. Ufundował nam także pattern, spójnie spinający całość koncepcji.

Kampania rekrutacyjna

Jak zrobić wrażenie? Trzeba mieć pomysł. My go mieliśmy, a ideę przekuliśmy w działanie. Kreacje w kampanii przyjęły formę czatu, która pozwoliła podkreślić relację między studentami, walory uczelni i samego Opola. Wszystko po to, by zbudować świadomość marki i zaintrygować odbiorców. Powiemy nieskromnie: z UO znowu się udało.

Kampania rekrutacyjna x2

Dlaczego studiować w Opolu? Pracując nad koncepcjami kampanii, przeprowadziliśmy badania. Ankiety pokazały, że ogromnym atutem UO jest przyjazne nastawienie do studenta oraz interesujące kierunki. To nam wystarczyło.

Postawiliśmy na ilustrację i – chyba nikogo to nie zaskoczy – żonglerkę frazeologizmami. Chcieliśmy pokazać szeroką ofertę dydaktyczną UO, stąd koncepcja POZNAJ UNIWERSYTET OPOLSKI i gra 12 wydziałami. Forma pierwszej osoby liczby mnogiej haseł na projektach zachęca do utożsamiania się z uczelnią – wyobraźcie sobie, że 1/4 mieszkańców OPOLA to studenci!

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.